Marketing - strona 60

Wykład - Podstawy marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 616

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 8 P. F. DRUCKER wyróżnił 4 OFENSYWNE...

Strategia produktu - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Ewa Łuczak
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 105
Wyświetleń: 889

nawet czegoś zupełnie nowego * Strategie modyfikacji marketingu-mix – zmianę/modyfikację strategii dystrybucji...

Strategia dystrybucji - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Jan Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 672

pozasklepowi - sprzedaż bezpośrednia (np. Avon) - marketing bezpośredni (np. telezakupy Mango) - sprzedaż...

Amerykański kodak twierdzi

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1568

marketingu, nazywa opakowanie „pięciosekundową reklamą”. Campbell Soup Company, firma produkująca uwiecznioną...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1400
Wyświetleń: 5320

MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: ujęcie klasyczne - jest to odpowiednie planowanie...

Badania marketingowe - rodzaje metod

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Maciej Tokarski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1239

i procesów marketingu oraz generujące sposoby rozwiązań marketingowych oraz generujące sposoby...