Marketing - strona 59

Cena-opracowanie

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Marketing żywności
Pobrań: 84
Wyświetleń: 3654

CENA Cena jest jedynym elementem marketingu mix, który tworzy przychody; pozostałe elementy...

Dystrybucja-opracowanie

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Marketing żywności
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1218

informacji o swoich oczekiwaniach dotyczących sposobu pokrycia rynku, poziomu zapasów, rozwoju marketingu itd...

Wykład - Pojęcie SEO i SEM

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Teresa Porębska-Miąc
  • E-marketing
Pobrań: 161
Wyświetleń: 742

E-marketing dr Teresa Porębska-Miąc Wykład 6 Pojęcie SEO i SEM SEO (Search Engine Optimization...

Wykład - Metody sensoryczne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 441

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 7 Metody sensoryczne- ocenianie...

Zarządzanie marketingowe - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Ewa Łuczak
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 504

i rynków); orientacja na klienta * marketing strategiczny - konieczność opracowywania długofalowych...

Rynki - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Anna Lipowicz-Kajl
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 497

jest najważniejszą sprawą; początkiem do reszty. Produkt w sensie marketingu - wszystko to, co służy zaspokojeniu...