Marketing - strona 59

note /search

Cena-opracowanie

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Marketing żywności
Pobrań: 112
Wyświetleń: 3780

CENA Cena jest jedynym elementem marketingu mix, który tworzy przychody; pozostałe elementy...

Dystrybucja-opracowanie

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Marketing żywności
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1421

informacji o swoich oczekiwaniach dotyczących sposobu pokrycia rynku, poziomu zapasów, rozwoju marketingu itd...

Wykład - Pojęcie SEO i SEM

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • E-marketing
Pobrań: 203
Wyświetleń: 861

E-marketing dr Teresa Porębska-Miąc Wykład 6 Pojęcie SEO i SEM SEO (Search Engine Optimization...

Wykład - Metody sensoryczne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 497

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 7 Metody sensoryczne- ocenianie...

Rynki - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 504

jest najważniejszą sprawą; początkiem do reszty. Produkt w sensie marketingu - wszystko to, co służy zaspokojeniu...