Marketing - strona 58

Produkt -

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Helena Tendera-Właszczuk
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1253

Marketing Międzynarodowy wykład, 12.12.2011r. Egzamin: 8.02.2012r., godzina: 12:00 Produkt...

Marketing - zagadnienia ogólne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Piotr Hadrian
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 539
Wyświetleń: 2513

GENEZA MARKETINGU FILOZOFIA MARKETINGU Jest to myślenie według marketingowych reguł i zasad...

Cele marketingowe

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1827

w przedsiębiorstwie Jak wynika z rysunku, kierownicy poszczególnych działów wchodzących w skład pionu marketingu...

Marketning

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr hab. Stanisław Gajewski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1939

M A R K E T I N G kierunek Zarządzanie i Marketing, prof. S. Gajewski , 2007 KONCEPCJA MARKETINGU...

Cykl Życia produktu - fazy

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
  • dr Jolanta Stanienda
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 2072

- zachodzi konieczność modyfikacji narzędzi marketingu-mix, wzrasta rola dodatkowego określenia dodatkowej...

Koncepcja marketingu-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Witold Chrostowski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 105
Wyświetleń: 588

KONCEPCJA MARKETINGU Marketing - market - rynek - koncepcja marketingu narodziła się w USA po II...