Marketing - strona 56

note /search

Strategie defensywne

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 882

przywództwo nie poprzez inwestowanie, które jest ryzykowne, lecz poprzez nakłady w sferze cen, marketingu itp...

Popyt i funkcje popytu

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1386

, w danym czasie, przy danym poziomie cen. Z punktu widzenia marketingu istotny jest jego podział na popyt...

Statystyczna analiza danych

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 833

, czyli badacz. Instrument używany w tej formie nazywa się kwestionariuszem wywiadu. W badaniach marketingu...

Przemysłowy marketing-mix

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1190

Przemysłowy marketing-mix Produkt Jakość techniczna Głębokość asortymentu Marka Instalowanie...