Marketing - strona 56

Strategie defensywne

  • Uniwersytet Szczeciński
  • dr Joanna Rogozińska-Mitrut
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 7
Wyświetleń: 763

przywództwo nie poprzez inwestowanie, które jest ryzykowne, lecz poprzez nakłady w sferze cen, marketingu itp...

Marka a znak towarowy - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Magdalena Rosińska-Bukowska
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 133
Wyświetleń: 805

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład VIII – Marka a znak towarowy 1...

Popyt i funkcje popytu

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Maciej Tokarski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 903

, w danym czasie, przy danym poziomie cen. Z punktu widzenia marketingu istotny jest jego podział na popyt...

Statystyczna analiza danych

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Maciej Tokarski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 686

, czyli badacz. Instrument używany w tej formie nazywa się kwestionariuszem wywiadu. W badaniach marketingu...

Przemysłowy marketing-mix

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing przemysłowy
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1099

Przemysłowy marketing-mix Produkt Jakość techniczna Głębokość asortymentu Marka Instalowanie...