Marketing - strona 55

Faza instrumentalna- wykład 6

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 413

energetyczny. Podstawowym zadania Kierownika Marketingu: 1. muszą uczestniczyć w formowaniu strategii...

Potrzeby a marketing

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Maciej Tokarski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 826

Podstawy marketingu wykład Procesy: 1) Identyfikacja problemu – motorem w postępowaniu nabywców...

Ustalanie cen

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Tomasz Smoleń
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1169

na pokrycie kosztów wytworzenia i marketingu produktu; 2)zorientowane na nabywcę (nabywcy-wartość-cena-koszt...

Produkt - element marketingu

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 7
Wyświetleń: 602

Produkt - element marketingu mix Towar, usługa lub pomysł zawierający określony zestaw...

Reklama - funkcje i cele

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1407

Reklama *Według American Marketing Association: Reklama jest wszelką płatną formą nieosobowego...