Marketing - strona 54

Strategie międzynarodowe - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Jadwiga Sztaba
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1946

Działania na rynku wewnętrzny m Marketin gu w handlu zagranicz nym Marketingu międzynarodow ego...

Marketing definicje

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

Marketing to proces planowania i urzeczywistniania koncepcji, cen, promocji oraz dystrybucji idei...

Cena jako element marketingu-mix

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1106

Wykład 6 Cena jako element marketingu-mix : Cena stanowi integralną część mieszanki marketingowej...

Wykłady z marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 329
Wyświetleń: 3619

(potrzeby i wymagania klienta - dążenie do zapsokojenia ich lepiej niż konkurencja) koncepcja marketingu...

Cena w marketingu mix

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 707

Cena w marketingu mix *Decyduje o przychodach firmy - jedyny element marketingu-mixu wprost...

Wykład - definicja produktu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr Anna Iwanicka-Maciura
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1106

jest wszystko to co można zaoferować nabywcom do konsumpcji, użytkowania lub dalszego przerobu. Co może być produktem w marketingu...

Wykład - Czarny e-PR

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr hab. Maciej Mitręga
  • Internet w marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1029

Internet w marketingu prof. UE dr hab. Maciej Mitręga Wykład 2 Czarny e-PR Rozpowszechnianie...

Istota reklamy - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 476
Wyświetleń: 2639

własne z Podstaw Marketingu dr T.Smoleń Podział reklamy ze względu na treść Zdecydowana większość reklam...