Marketing - strona 54

note /search

Marketing definicje

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

Marketing to proces planowania i urzeczywistniania koncepcji, cen, promocji oraz dystrybucji idei...

Cena jako element marketingu-mix

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1519

Wykład 6 Cena jako element marketingu-mix : Cena stanowi integralną część mieszanki marketingowej...

Wykłady z marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 420
Wyświetleń: 3913

(potrzeby i wymagania klienta - dążenie do zapsokojenia ich lepiej niż konkurencja) koncepcja marketingu...

Cena w marketingu mix

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 861

Cena w marketingu mix *Decyduje o przychodach firmy - jedyny element marketingu-mixu wprost...

Wykład - definicja produktu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1288

jest wszystko to co można zaoferować nabywcom do konsumpcji, użytkowania lub dalszego przerobu. Co może być produktem w marketingu...

Wykład - Czarny e-PR

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Internet w marketingu
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1134

Internet w marketingu prof. UE dr hab. Maciej Mitręga Wykład 2 Czarny e-PR Rozpowszechnianie...

Istota reklamy - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 763
Wyświetleń: 3451

własne z Podstaw Marketingu dr T.Smoleń Podział reklamy ze względu na treść Zdecydowana większość reklam...