Marketing - strona 52

Struktura dystrybucji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Tomasz Smoleń
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1267

pionowej marketingu - struktura dystrybucji, w której producenci, hurtownicy i detaliści działają...

Otoczenie miedzynarodowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1309

Marketing Międzynarodowy, 21.11.2011r. Firma, która działa w otoczeniu międzynarodowym...

Orientacje przedsiębiorstw

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Maciej Tokarski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1323

Właśnie wtedy pojawiła się koncepcja marketingu – mix. Ø Orientacja na społeczeństwo (lata 90-te XX w.) – Zmiany...

Strategie marketingowe a faza cyklu produktu

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 651

go od oferty konkurentów (wg. Amerykańskiego stowarzyszenia marketingu pochodząca z lat 60-tych XX w.) Pojęcie...

Marketing 8

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Pobrań: 0
Wyświetleń: 833

prezentacji i promocji idei dobra lub usługi przez określonego sponsora; 2) marketing bezpośredni...

Marketing opracowanie

  • Politechnika Warszawska
  • dr Irena Bielecka
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 2555

EWOLUCJA MARKETINGU marketing narodził się w USA pod koniec XIXw i pocz.XX. Pojawił...