Marketing - strona 51

Budżet reklamowy - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Magdalena Rosińska-Bukowska
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 63
Wyświetleń: 707

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład XIII – Budżet reklamowy 1...

Wykład o marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 686

Marketing STP. Segmentacja rynku (Segmenting) - podział rynku według określonego zestawu kryteriów...

Podstawy marketingu - test - Rynek

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 546
Wyświetleń: 917

. Marketing-mix - to zbiór narzędzi marketingowych, które przedsiębiorstwo stosuje chcąc osiągnąć zamierzone...

Promocja i jej cele

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 2233

jako element marketingu ma do spełnienia w przedsiębiorstwie ściśle określone cele. Ogólnie...

Typologia nabywców - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Magdalena Rosińska-Bukowska
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 301
Wyświetleń: 798

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład V – Typologia nabywców 1...

Marketing żywności-produkt

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Marketing żywności
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1288

Marketing żywności PRODUKT Produkt w ujęciu marketingowym to kompleks wartości, które firma...

Wykład - pojęcie produktu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr Anna Iwanicka-Maciura
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 504

z prowadzeniem wewnętrznego marketingu (zatrudnianie odpowiednich pracowników, szkolenie ich oraz motywowanie...