Marketing - strona 36

note /search

Wybór stratgii firmy

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 504

WYBÓR STRATEGII FIRMY Trzy klasy zmiennych które wyznaczają obszar możliwych strategii marketingu...

Wykład o marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1701

Marketing mix (mieszanka marketingowa) Istota marketingu mix P.Kotler - Marketing mix jest zbiorem...

Marketing mix

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 420
Wyświetleń: 2338

zaliczeniowa z Marketingu. Temat: Marketing mix. Marketing to nowoczesny sposób sprzedaży: towarów, wyrobów...

Pytania

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 427
Wyświetleń: 1561

-biznesie 2. Instrumenty marketingu społecznego w przedsiębiorstwach komercyjnych grupa A3 koncepcje kosztów...