Marketing - strona 36

Wybór stratgii firmy

  • Uniwersytet Szczeciński
  • dr Joanna Rogozińska-Mitrut
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 497

WYBÓR STRATEGII FIRMY Trzy klasy zmiennych które wyznaczają obszar możliwych strategii marketingu...

Wykład o marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr Anna Iwanicka-Maciura
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1512

Marketing mix (mieszanka marketingowa) Istota marketingu mix P.Kotler - Marketing mix jest zbiorem...

Marketing mix

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1953

zaliczeniowa z Marketingu. Temat: Marketing mix. Marketing to nowoczesny sposób sprzedaży: towarów, wyrobów...

Wykład - Podstawy Marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 196
Wyświetleń: 651

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 2 Inne uregulowania prawne...

Pytania

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Jan Wiktor
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 378
Wyświetleń: 1435

-biznesie 2. Instrumenty marketingu społecznego w przedsiębiorstwach komercyjnych grupa A3 koncepcje kosztów...