Wybór stratgii firmy
- Uniwersytet Szczeciński
- Podstawy Marketingu
WYBÓR STRATEGII FIRMY Trzy klasy zmiennych które wyznaczają obszar możliwych strategii marketingu...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
WYBÓR STRATEGII FIRMY Trzy klasy zmiennych które wyznaczają obszar możliwych strategii marketingu...
WYKŁAD 1 - 7.10.2010 Literatura Bartosik - Purgat M., Uwarunkowania kulturowe w marketingu...
Marketing mix (mieszanka marketingowa) Istota marketingu mix P.Kotler - Marketing mix jest zbiorem...
E-marketing dr Teresa Porębska-Miąc Wykład 1 Handel elektroniczny a biznes elektroniczny E...
DYSTRYBUCJA W MARKETINGU MIX Dystrybucja - wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczaniem...
zaliczeniowa z Marketingu. Temat: Marketing mix. Marketing to nowoczesny sposób sprzedaży: towarów, wyrobów...
Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 2 Inne uregulowania prawne...
-biznesie 2. Instrumenty marketingu społecznego w przedsiębiorstwach komercyjnych grupa A3 koncepcje kosztów...
Marketing interakcyjny *Działania regulujące interakcje pomiędzy nabywcami i otoczeniem...
Ceny jako instrument marketingu Cena - może być traktowana, jako społecznie (czyli rynkowy...