Marketing - strona 348

Psychologia reklamy (30 stron)

  • Psychologia
Pobrań: 154
Wyświetleń: 2044

Psychologia reklamy Spis treści: 1. SIŁA EMOCJI W REKLAMIE 3 1.1. Znaczenie emocji pozytywnych w reklamie 3 1.2. Rola emocji negatywnych 4 1.3. Seks w reklamie 4 1.4. Metoda "przed i po" ("before & after") 5 1.5. Dziecko w reklamie 6 1.6. Zwierzęta w reklamie 6 1.7. Tło rek...

Psychologia reklamy - Emocje

  • Psychologia
Pobrań: 119
Wyświetleń: 2254

Psychologia reklamy Spis treści: 1. SIŁA EMOCJI W REKLAMIE 3 1.1. Znaczenie emocji pozytywnych w reklamie 3 1.2. Rola emocji negatywnych 4 1.3. Seks w reklamie 4 1.4. Metoda "przed i po" ("before & after") 5 1.5. Dziecko w reklamie 6 1.6. Zwierzęta w reklamie 6 1.7. Tło rek...

Podaż, popyt, rynek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Mikroekonomia
Pobrań: 574
Wyświetleń: 1547

David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch EKONOMIA – MIKROEKONOMIA Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 1. WPROW   ADZENIE DO GOSPODARKI I EKONOMII  podstawowe pojęcia i problemy rozwinięte w dalszych rozdziałach b.szczegółowo EKONOMIA  – nauka badająca, w jaki sposób społeczeństwo gospodarujące ...

TCP-IP Biblia PL (Helion)

  • Politechnika Warszawska
  • Multimedia i sieci komputerowe
Pobrań: 371
Wyświetleń: 1281

  D:\Ksiazki\Ksiazki\Komputery\Sieci\TCP IP \TCP-IP Biblia\!Spis tresci.doc   3                                                Jak zawsze, chcialbym podziekowac mojej rodzinie za wsparcie i za wytrwanie  ze mna podczas pisania tej ksiazki. Chcialbym równiez podziekowac rozglosni  WWOZ New Orleans z...

Makro i mikroekonomia

  • Makroekonomia
Pobrań: 406
Wyświetleń: 2800

- wliczone są wszystkie elementy kosztów produkcji, marketingu i dystrybucji, -wolnorynkowe -kształtują...

113 opracowanych pytań z makroekonomii

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Makroekonomia
Pobrań: 462
Wyświetleń: 3549

Dodatkowo w jej treści możemy znaleźć liczne wykresy, wzory i inne graficzne formy interpretacji wiedzy teoretycznej. W niniejszym dokumencie znajdziemy takie pojęcia jak: ustrój gospodarczy, kryteria rozróżniania liberalnych i etatystycznych ustrojów gospodarczych, gospodarka liberalna, etaty...

Język preswazji

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1211

marketingu i negocjacjach! Oczywiście to nie jest dla wszystkich a tylko dla tych, którzy są ciekawi...

Bazy danych - Agregacja

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Andrzej Macioł
  • Bazy danych
Pobrań: 56
Wyświetleń: 3283

Seminarium Opiekun 1 marketing Kowalski 1 kadry Kozłowski 2 kadry Janowski 3 marketing Kowalski 4 informatyka...