Marketing - strona 326

Wykład - przenoszenie usług

  • Uniwersytet Warszawski
  • Międzynarodowy obrót usług
Pobrań: 0
Wyświetleń: 903

bardziej wyspecjalizowanych działań w ramach różnych funkcji tworzenia wartości (np. marketingu czy obsługi kadr...

Opracowanie zagadnień - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • prof. zw. dr inż. Marian Hopej
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 259
Wyświetleń: 791

i produkcyjne, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi, rachunkowość zarządcza) traktujemy pobieżnie, a swoją...

Bankowość - pomoc na egzamin - Pieniądz

  • mgr Emilia Stola
  • Bankowość
Pobrań: 0
Wyświetleń: 560

Pieniądz - powszechny ekwiwalent wartości. Specyficzny towar, za który możemy kupić pozostałe towary. Funkcje: 1. miernika wartości - pieniądz sprowadza wartości wszystkich towarów i usług do wspólnego mianownika i wyraża go w cenie. Jest on tutaj jednostką obrachunkową. Pełni tą funkcję idealnie i...

Rozwój zarządzania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
Pobrań: 28
Wyświetleń: 735

1. Omów najważniejsze rodzaje działalności kierowniczej. Kiedy się ukształtowały? Menedżeryzm współczesny czyli współczesne zarządzanie podstawową, koronną umiejętnością menedżera jest zarządzanie. Zarządzanie jest 1 z 4 rodzajów działalności kierowniczej: rządzenie; dowodzenie; administrowanie...

Kredyt - Zdolność kredytowa

  • mgr Emilia Stola
  • Bankowość
Pobrań: 21
Wyświetleń: 812

on takie obszary jak: marketing, produkcję, finanse. Rozdziały biznes planu: Wstęp, Informacje o produkcie i ogólna...

Systemy bankowe - kredyt

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Systemy bankowe
Pobrań: 42
Wyświetleń: 532

on takie obszary jak: marketing, produkcję, finanse. Rozdziały biznes planu: Wstęp, Informacje o produkcie i ogólna...

Logistyka - Łańcuch dostaw

  • Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
  • Logistyka
Pobrań: 168
Wyświetleń: 2989

nasze potrzeby?) Marketing zakupów Przemyślany zespół decyzji i działań przedsiębiorstwa w zakresie zaopatrzenia...