Marketing - strona 312

Międzynarodowe stosunki gospodarcze

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Problematyka międzynarodowa
Pobrań: 28
Wyświetleń: 532

materialnego. Usług nie można produkować na skład.(są to transport, telekomunikacja, reklama, marketing, usługi...

Funkcje nauki o polityce

  • Uniwersytet Warszawski
  • dr Piotr Szymczak
  • Nauka o państwie
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1008

instrumentalno-praktyczna - dostarcza wiedzy o tym, jak wygrać wybory, doradztwo polityczne, marketing polityczny...

Nauka o organizacji - wykłady - Organizacja nurty

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • dr Przemysław Wołczek
  • Metody organizacji i zarządzania
Pobrań: 287
Wyświetleń: 5236

Informacje zawarte w notatce zawierają informacje takie jak: geneza nauki o organizacji, cel i przedmiot dyscypliny, rodzaje i typy organizacji, nurty w nauce o organizacji, organizacja, efekt organizacyjny, elementy otoczenia bliższego, cykl życia organizacji. A także: formy organizacyjno-pra...

Administracja nauka

  • Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
  • dr Andrzej Nowak
Pobrań: 119
Wyświetleń: 2212

specjaliści od marketingu politycznego promują kandydaturę polityka lub partii politycznej, tak by wyborca...

Rachunkowość zarządcza wykłady - Analizy progu rentowności

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • prof. dr hab. Sławomir Sojak
  • Rachunkowość zarządcza
Pobrań: 959
Wyświetleń: 4382

Definicja rachunkowości Rachunkowość – system identyfikacji, pomiaru, przetwarzania i przekazywania informacji finansowych o sytuacji majątkowej i osiągniętych wynikach – służący celom sprawozdawczym i decyzyjnym różnych podmiotów (użytkowników). Celem rachunkowości jest pomiar zasobów będącyc...