Marketing - strona 302

Podstawy Zarządzania pytania

  • Uniwersytet Warszawski
  • dr inż. Andrzej Figiel
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 385
Wyświetleń: 2366

w rozszerzanie działalności i w marketing. Pracownicy muszą sprostać zwiększającym się zapotrzebowaniom...

Bibliotekarstwo współczesne - materiały

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Aleksandra Lubczyńska
  • Bibliotekarstwo współczesne
Pobrań: 63
Wyświetleń: 3108

jak i dorosłych (marketing, zarzą­dzanie, księgowość). Charakterystyczna dla szwedzkich bibliotek jest troska...

Konflikty w kanałach dystrybucji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Agnieszka Żak
  • Procesy negocjacyjne w logistyce
Pobrań: 196
Wyświetleń: 2079

z zapewnieniem łączności producenta z finalnymi nabywcami. Pośrednicy marketingowi tworzą kanał marketingowy...

Operacje rozliczeniowe

  • mgr Emilia Stola
  • Bankowość
Pobrań: 154
Wyświetleń: 903

także szeroko pojęty marketing. Ponadto dla obniżenia kosztów operacji i usprawnienia obsługi klientów duże...

Prawo bankowe

  • mgr Emilia Stola
  • Bankowość
Pobrań: 91
Wyświetleń: 889

działalności banku: kredyty i marketing, operacje na rynkach pieniężnych (czynności skarbnika), operacje...

Dynamika zmian współczesnego społeczeństwa polskiego

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr Joanna Truszkowska
  • Socjologia
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1218

DYNAMIKA ZMIAN WSPÓŁCZESNEGO SPOŁECZEŃSTWA POLSKIEGO dr. Joanna Truszkowska Społeczeństwo obywatelskie Demokracja - wywodzi się z greckiego demos - lud, kratos - rządy. W podstawowym znaczeniu demokracja to system, w którym władza należy do ludu, a nie do monarchii i arystokracji. „Demokracja to...

Teoria przedsiębiorstwa

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 133
Wyświetleń: 756

Teoria przedsiębiorstwa Pojęcie i źródła przedsiębiorczości. Definicja przedsiębiorczości. Warunki i źródła powstania oraz rozwój różnych kultur przedsiębiorczości. Warunki i źródło ekonomiczne Warunki i źródła kulturowe Czynniki hamujące i stymulujące powstanie oraz rozwój przedsiębiorczości....

Zagrożenia cywilizacyjne - zaliczenie

  • Politechnika Wrocławska
  • prof. dr hab. inż. Jan Rutkowski
  • Zagrożenia cywilizacyjne dla środowiska i zrównoważony rozwój
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

, jakości, środowiska, etyki, marketingu. Jest narzędziem pozwalającym na uporządkowanie i na optymalizację...

Mistrz manipulacji

Pobrań: 63
Wyświetleń: 1246

Perswazji” „ Hipnotyczny Marketing –sztuka pisania skutecznych tekstów perswazyjnych” które ju niebawem b...