Marketing - strona 280

Inwestycje zagraniczne i ich role

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Iwona Rączkowski
  • Podstawy inwestowania
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1022

kanałów zbytu oraz stosowanie nowoczesnych metod marketingu. Wysokiej skłonności eksportowej spółek...

Wstęp do lokalizacji przemysłu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Leopold Wiatr
  • Teorie lokalizacji procesów produkcji
Pobrań: 301
Wyświetleń: 1925

niektórych kosztów (np. marketing) na większą produkcję - uniknięcie kosztów prawnej ochrony własności...

Controlling przedsiebiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Controlling
Pobrań: 791
Wyświetleń: 2576

w przedsiębiorstwie (zarządzanie finansami, marketing, logistyka), nowoczesnego ukształtowania powiązań zewnętrznych...

Zarządzanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Agata Austen
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 168
Wyświetleń: 2212

, polityka, procedury itd.), przedmiot (np. produkcja, finanse, marketing), układ organizacyjny...

Kryteria oceny rentowności przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Irena Paś
  • Finanse przedsiębiorstw
Pobrań: 49
Wyświetleń: 945

Według jakich kryteriów będziemy oceniać efektywność i rentowność przedsiębiorstwa Podstawowymi miernikami, stosowanymi w pionowej analizie rachunku wyników, są wskaźniki zyskowności. Ich konstrukcja jest bardzo prosta: zysk z danego poziomu dzielimy przez wartość przychodów ze sprzedaży, otrzymu...

Rynki i Instytucje Finasowe

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Rynek finansowy
Pobrań: 49
Wyświetleń: 3493

aktywny marketing oferowanie nowych produktów bankowych rozwój filii dywersyfikacja działalności...

Analiza akcji

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Analiza finansowa
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1575

, - marketing, - aspekty produkcyjne, - jakość kadry, - strategie rozwoju spółki, itp. Analiza finansowa...

Biznes plan - sklep

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Przedsiębiorczość
Pobrań: 140
Wyświetleń: 2296

. Przewiduje się możliwość współpracy z konkurencją. Marketing Atrakcyjność oferowanych przez nasz sklep...