Zarządzanie strategiczne - wykład 6
- Uniwersytet Warszawski
- Zarządzanie strategiczne
WEWNĘTRZNE 1. PROCES INNOWACJI: PROJEKT PRODUKTU ROZWÓJ PRODUKTU 2. PROCESY OPERACYJNE: WYTWARZANIE MARKETING...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
WEWNĘTRZNE 1. PROCES INNOWACJI: PROJEKT PRODUKTU ROZWÓJ PRODUKTU 2. PROCESY OPERACYJNE: WYTWARZANIE MARKETING...
dystrybucji, powołują działy marketingu. Nasilająca się konkurencja spowodowała, iż browary zaczęły dopuszczać...
Marketing / dystrybucja 4 5 3 3 Siła finansowa 3 4 3 2 Poziom kosztów 4 4 4 3 Ogólny wskaźnik siły Liczony...
. Marketingu: programowanie i nadzorowanie działalności marketingowej, zakupu surowców, materiałów, środków...
konkurencyjnej, słaby poziom marketingu, brak środków na finansowanie zmian organizacyjnych SZANSE otwarcie...
Marketing Jednym z najpowszechniejszych sposobów ujęcia procesu innowacyjnego jest tzw. model liniowy...
”, określony decyzjami władz. MARKETING MIX - jego celem jest wywołanie zjawiska synergii i tym samym...
”, określony decyzjami władz. MARKETING MIX - jego celem jest wywołanie zjawiska synergii i tym samym...
na działania konkurencji nowymi wyrobami, formami marketingu itp. Twórcza firma na zdolność do twórczości, tj...
3 słaby poziom marketingu -2 4 zbyt duży udział jednego klienta w obrotach firmy -5 5 6 Suma = -15...