Marketing - strona 279

Analiza strategiczna ORBIS SA

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Mieczysław Berger
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 357
Wyświetleń: 1239

. Marketingu: programowanie i nadzorowanie działalności marketingowej, zakupu surowców, materiałów, środków...

Zarządzanie - procesy inwestycyjne

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Barbara Józefiak
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 14
Wyświetleń: 665

Marketing Jednym z najpowszechniejszych sposobów ujęcia procesu innowacyjnego jest tzw. model liniowy...

Ekowskaźniki

  • Politechnika Poznańska
  • dr hab. Włodzimierz Siwek
  • Ekologia
Pobrań: 0
Wyświetleń: 924

”, określony decyzjami władz. MARKETING MIX - jego celem jest wywołanie zjawiska synergii i tym samym...

Opracowanie wykłady 1

  • Politechnika Poznańska
  • dr hab. Włodzimierz Siwek
  • Ekologia
Pobrań: 0
Wyświetleń: 784

”, określony decyzjami władz. MARKETING MIX - jego celem jest wywołanie zjawiska synergii i tym samym...

Innowacyjność- istota i rodzaje

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Barbara Józefiak
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 21
Wyświetleń: 924

na działania konkurencji nowymi wyrobami, formami marketingu itp. Twórcza firma na zdolność do twórczości, tj...