Marketing - strona 279

note /search

Analiza strategiczna ORBIS SA

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 469
Wyświetleń: 1470

. Marketingu: programowanie i nadzorowanie działalności marketingowej, zakupu surowców, materiałów, środków...

Ekowskaźniki

  • Politechnika Poznańska
  • Ekologia
Pobrań: 0
Wyświetleń: 924

”, określony decyzjami władz. MARKETING MIX - jego celem jest wywołanie zjawiska synergii i tym samym...

Opracowanie wykłady 1

  • Politechnika Poznańska
  • Ekologia
Pobrań: 28
Wyświetleń: 791

”, określony decyzjami władz. MARKETING MIX - jego celem jest wywołanie zjawiska synergii i tym samym...

Innowacyjność- istota i rodzaje

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 98
Wyświetleń: 994

na działania konkurencji nowymi wyrobami, formami marketingu itp. Twórcza firma na zdolność do twórczości, tj...