Rynek ubezpieczeniowy - opracowanie
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Finanse
podażowa jest inicjatorem procedury. Kształtowanie poprzez marketing-mix (produkt, cena, dystrybucja...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
podażowa jest inicjatorem procedury. Kształtowanie poprzez marketing-mix (produkt, cena, dystrybucja...
- Zarządzanie personelem Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1997 4. Zbiegień-Maciąg Lidia - Marketing...
producentami. Prawdziwy sukces w tej branży jest bowiem głównie efektem marketingu i dystrybucji...
skutecznie oddziaływać na nia, stosując precyzyjnie nakierowany marketing bezpośredni. 1) Jakie mogą być cele...
; B. Nowotarska-Romaniak, Marketing usług ubezpieczeniowych, PWE, Warszawa, 1996, s. 15. J. Łazowski...
wyróżnić trzy główne sfery: - marketing i sprzedaż, - rozwój produktu, - produkcji i wytwarzania. W każdej...
ceny optymalnej - PRZYKŁAD 1 Badania przeprowadzone przez dział księgowości i marketingu pozwoliły...
informację o poziomie zadowolenia Klienta); osoby odpowiedzialne lub uprawnione (specjalista ds. marketingu...
efektywność. VI. ZADANIA MARKETINGU. Badania marketingowe opierają się głównie na analizie sprzedaży...
na przetwarzanie moich danych osobowych” – jest to ważne w promocji i marketingu – zgodnie z literą prawa bez zgody...