Marketing - strona 265

Techniczne przygotowanie produkcji

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Marzenna Czerwińska
  • Podstawy nauki o przedsiębiorczości
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1386

, marketing, sprzedaż Proces pomocniczy, który wspiera procesy główne, takie jak: księgowość, rekrutacja...

Podstawy zarządzania - wykład 9

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 49
Wyświetleń: 581

te wszystkie parametry działania, które umoŜliwiają sprzedaŜ wyrobów. Z reguły mówi się o tzw. „marketing-mix...

Sztuczne sieci neuronowe 2

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Finanse
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1008

ryzyka handlowego. – Prognozowanie sprzedaży. Inteligencja obliczeniowa • Marketing 22 Zastosowania SSN...

Rola inwestycji w przedsiębiorstwie

  • Uniwersytet Gdański
  • prof. dr hab. Krystyna Dziworska
  • Podstawy inwestowania
Pobrań: 161
Wyświetleń: 896

produkcji, metody zbytu i marketingu, zasoby kapitałowe i kondycji finansowa firmy itp. Opłacalność...

Kierowanie - analiza pojęć

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 14
Wyświetleń: 917

. „Wielka księga marketingu” Kraków 1992 Koźmiński A.K. „Współczesne teorie zarządzania” Warszawa 1987...

Kontrahenci i metody oceny wiarygodności

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Małgorzata Gorczyńska
  • Finanse przedsiębiorstwa
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1015

technologiczne? Za mały potencjał wytwórczy? Brak przewagi konkurencyjnej? Słaby poziom marketingu? Potencjalne...