Marketing - strona 260

Planowanie i podejmowanie decyzji

  • Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 357
Wyświetleń: 1239

na najniższym szczeblu i dla menedżerów najniższego szczebla organizacji; Dziedziny dla operacji, marketingu...

Finansowanie partii politycznych

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Partie i systemy partyjne
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1428

. Wpływają na to: zanik partii masowych oraz wzrost kosztów prowadzenia marketingu politycznego. Istotne...

Biznes plan - sklep - przykład

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 7
Wyświetleń: 707

. Przewiduje się możliwość współpracy z konkurencją. Marketing Atrakcyjność oferowanych przez nasz sklep...

Projekt zarzadzania logistycznego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
Pobrań: 133
Wyświetleń: 672

marketingu w logistyce dystrybucji trzeba oprócz tego posiadać informacje o problemach logistyczno...

Powtórzenie- opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Decyzje inwestycyjne
Pobrań: 70
Wyświetleń: 609

wykonalności, - koszty rozruchu inwestycji, przekazania do eksploatacji, - związane z marketingiem...

Badania marketingowe - notatki w wykładów

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1771

marketingowe (marketing-mix) Czy dystrybucja produktów jest właściwa? Czy jest lepszy, efektywniejszy...

Podstawy zarządzania - wykłady

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • dr Włodzimierz Piotrowski
  • Zarządzanie informacjami
Pobrań: 385
Wyświetleń: 14301

częstotliwości użytkowania danej marki wielofunkcyjności produktu Modyfikacja marketingu (6P) produkt lub usługa...