Marketing - strona 26

note /search

Informacja marketingowa

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 133
Wyświetleń: 882

w komunikatywnej postaci dla podejmujacego decyzje. PODSYSTEM ANALITYCZNY MARKETINGU Sklada sie z metod i technik...

Teoria marketingu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Marketing
Pobrań: 182
Wyświetleń: 952

WSTĘP Głównym problemem marketingu jest poznanie konsumentów oraz ich zachowań na rynku...

Promocja - omówienie (sem III)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 70
Wyświetleń: 994

zaufania i pozytywnej opinii nt. przedsiębiorstwa oraz jego oferty, w tym sponsoring. Marketing bezpośredni...

Koncepcja doskonalenia poziomu jakości wyrobów

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 945

Koncepcja doskonalenia poziomu jakości wytwarzanych wyrobów w przemyśle spożywczym STRESZCZENIE Tematem niniejszej pracy magisterskiej jest doskonalenie poziomu jakości wytwarzanych wyrobów w przemyśle spożywczym. Jakość produktów spożywczych jest problemem opisywanym raczej rzadko, choć jego wag...

Marketing -promocja

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 189
Wyświetleń: 735

PROMOCJA-ELEMENT MARKETINGU-MIX FUNKCJE PROMOCJI ·funkcja informacyjna Polega na komunikowaniu sie...