Marketing - strona 26

Informacja marketingowa

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 448

w komunikatywnej postaci dla podejmujacego decyzje. PODSYSTEM ANALITYCZNY MARKETINGU Sklada sie z metod i technik...

Teoria marketingu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 182
Wyświetleń: 910

WSTĘP Głównym problemem marketingu jest poznanie konsumentów oraz ich zachowań na rynku...

Marketing ubezpieczeń - Ustawa

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 581

MARKETING UBEZPIECZEŃ TOWARZYSTWO UBEZPIECZENIOWE Działalność ubezpieczeniową w Polsce regulują...

Projekt strategii marketingowej

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 840

firmy, aktualna strategia marketingowa firmy, przedstawiony i opisany Dział Marketingu firmy, 2.2...

Promocja - omówienie (sem III)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 910

zaufania i pozytywnej opinii nt. przedsiębiorstwa oraz jego oferty, w tym sponsoring. Marketing bezpośredni...

Koncepcja doskonalenia poziomu jakości wyrobów

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 126
Wyświetleń: 882

Koncepcja doskonalenia poziomu jakości wytwarzanych wyrobów w przemyśle spożywczym STRESZCZENIE Tematem niniejszej pracy magisterskiej jest doskonalenie poziomu jakości wytwarzanych wyrobów w przemyśle spożywczym. Jakość produktów spożywczych jest problemem opisywanym raczej rzadko, choć jego wag...

Marketing -promocja

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 574

PROMOCJA-ELEMENT MARKETINGU-MIX FUNKCJE PROMOCJI ·funkcja informacyjna Polega na komunikowaniu sie...