Zarządzanie strategiczne 2
- Zarządzanie przedsiębiorstwem
Jakość wyrobu 3 3 9 Marka firmy 1 4 4 Jakości sieci dystrybucji 3 1 3 Sprawność marketingu 3 1 3 Koszt...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
Jakość wyrobu 3 3 9 Marka firmy 1 4 4 Jakości sieci dystrybucji 3 1 3 Sprawność marketingu 3 1 3 Koszt...
na terytorium danego państwa, oraz w jednakowym stopniu pod względem prawnym i faktycznym wpływają na marketing...
placówek handlowych (sklepów) 5) Koszty sprzedaży – to koszty reklamy, promocji, marketingu, opakowao...
przypisanych jednej z faz działania: badania i rozwój: zaopatrzenie, produkcja, zbyt i marketing. Zalety...
oraz marketingu - cena hurtowa - jest to cena pośrednia, np. bez marży sklepu - cena równowagi - cena...
długoterminową innowację. Zanika nacisk na marketing i badania. Arystokracja. Brak nowych inicjatyw staje...
długoterminową innowację. Zanika nacisk na marketing i badania. Arystokracja. Brak nowych inicjatyw staje...
wyższych: marketing, prawa konsumentów, nauki społeczne, media). Instytucją odpowiedzialną za przygotowanie...
wewnętrznej zarząd i jego komórki sztabowe komórki sprzedaży i marketingu służby księgowe i ekonomiczne...
jak i jakościowe z dziedziny marketingu, ekonomii, socjologii czy finansów. Rozkłada całość na pewne elementy...