Marketing - strona 25

Dystrybucja - zadanie

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 714

Podstawy marketingu Dystrybucja Zadanie: Przedsiębiorstwo produkcyjne rozważa, jaki rodzaj...

Marketing - pytania z egzaminu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1428

klienta. coś mniej więcej takiego i jeszcze jedno pytanie: 1. Jednym w elementów marketingu mix dla usług...

Strategie - omówienie (sem III)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 546

RYNKU jest strategią, która polega na dostosowaniu działań marketingowych (marketingu mix) do cech...

Wykład - dystrybucja, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 868

; marketing sieciowy - charakteryzujący się tym, że zadaniem każdego sprzedawcy (określanego najczęściej...

Promocja - wykład

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 861

. Marketing bezpośredni - wykorzystywanie listów, telefonu, Internetu do bezpośredniej komunikacji...

Co to jest Public Relations - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 938

public relations jako funkcji zarządzania i jako elementu promocji, wchodzącej w skład marketingu...

Dystrybucja - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 910

składających się na jedną z części marketingu-mix tj. dystrybucję towarów. Dystrybucja nie jest tylko biernym...

Wykład - usługi

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Marek Robert Drzazga
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 581

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 10 USŁUGI Usługa jest dowolnym działaniem, jakie jedna strona...

Segmantacja i pozycjonowanie

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 735

. Może ulokować się w centrum, mając nadzieję trafić do wszystkich grup (marketing niezróżnicowany) mogę zająć...