Marketing - strona 244

PNOP - wykłady

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Joanna Pioch
  • Podstawy nauki o przedsiębiorstwie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

WYKŁAD 1 (17.02) 1.Ekonomia przedsiębiorstwa a ekonomia Obszary zjawisk gospodarczych w systemie nauk ekonomicznych: -makroekonomiczny -mezoekonomiczny -mikroekonomiczny 2.Zadanie ekonomiki przedsiębiorstwa: 1. Opisywanie i objaśnianie działalności gospodarczej w przedsiębiorstwie w celu rozp...

Logistyka wykłady

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • prof. dr hab. Michał Pietrzak
  • Logistyka
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

do rozwiązywania problemów logistycznych armii amerykańskiej. 1948 r. - Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu AMA...

Jak napisać biznes plan

  • Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu
  • dr inż. Piotr Pawlik
  • Biznes plan
Pobrań: 462
Wyświetleń: 3248

nie rozumieją nowych pomysłów i często nie są pewni czy one będą działały. [Ważniejszy od pomysłu jest marketing...

Europeistyka

  • dr inż. Henryk Kleta
  • Badania marketingowe
Pobrań: 21
Wyświetleń: 2128

na rynek, jest ona zleceniem, opisem, potrzebą lub decyzją uczestników rynku. 26-marketing mix kompozycja...

Grupa Onet.pl - analiza - projekt

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Analiza finansowa
Pobrań: 154
Wyświetleń: 2702

. Charakterystyka nowego produktu Grupy Onet.pl (marketing mix)……………………..11 1. Produkt 2. Cena 3. Dystrybucja 4...

Podstawy Zarządzania - Planowanie

  • Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie
  • dr Maciej Dębski
  • Zarządzanie informacjami
Pobrań: 770
Wyświetleń: 13776

kluczowych umiejętności? 5.słaby image firmy? 6.słaby poziom marketingu? 7.koszt jednostkowy wyższy...

Umowy kooperacyjne - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr hab. Andrzej Herbet
  • Prawo handlowe
Pobrań: 28
Wyświetleń: 966

poprzez szkolenia, jednolity marketing i promocji. Program świadczeń dla f.dawcy: opłata wstępna + opłaty...