Marketing - strona 24

Egzamin 2010/2011

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Ewa Prymoń-Ryś
  • Marketing
Pobrań: 525
Wyświetleń: 4543

MARKETING EGZAMIN A 1) Na podstawie producenta rozpuszczalników organicznych wyjaśnić popyt...

Marka - opracowanie

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 756

American Marketing Association definiuje markę w następujący sposób : Marka to nazwa, termin...

System komunikacji

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 868

prezentacji i promocji idei dobra lub usługi przez określonego sponsora; 2) marketing bezpośredni...

Marketing - RODZAJE CEN

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 322
Wyświetleń: 5649

analizy wykorzystania pozostalych elementów marketingu-mix i wyznaczeniu kierunku polityki cen. MODELE...

Specjalizacja dystrybucji - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 77
Wyświetleń: 420

konsumenckiej, której jakość powinna być stale doskonalona, tak jak i pozostałe składniki marketingu mix...

Wykład - Innowacja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Marek Robert Drzazga
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 637

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 4 Innowacja To wszelkie uznane przez człowieka za nowość zmiany...