Marketing - strona 223

Zarządzanie należnościami

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. inż. Maria Kowalik
  • Zarządzanie finansami przedsiębiorstw
Pobrań: 427
Wyświetleń: 2149

możliwości finansowe. Opust funkcjonalny - bardziej jest to narzędzie marketingu, obniżka cen za realizację...

Etapy analizy SWOT - Analiza konkurencji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Małgorzata Tyrańska
  • Podstawy organizacji i zarządzania
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1036

-kwalifikacje pracowników Działu marketingu -udział firmy w rynku -jakość usług -innowacyjność usług -reputacja...

Warunki wejścia firmy na giełdę

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Joanna Duda
  • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiortwami
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1106

. Marketing oferty  a.) Przygotowanie prezentacji dla analityków i inwestorów, sporządzenie raportu...

Etapy analizy SWOT

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Leszek Kozioł
  • Podstawy organizacji i zarządzania
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1225

-kwalifikacje pracowników Działu marketingu -udział firmy w rynku -jakość usług -innowacyjność usług -reputacja...