Marketing - strona 219

Ekowskaźniki 2

  • Politechnika Poznańska
  • dr hab. Włodzimierz Siwek
  • Ekologia
Pobrań: 0
Wyświetleń: 938

. Marketing-Mix - koncepcja McCarthy - Podkompozycja produktu (znak towarowy) - podstawowe własności produktów...

Etyka w biznesie (2)

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Barbara Józefiak
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1057

działania eksponuje się w marketingu i negocjacjach, gdzie problematyczne są granice pomiędzy mówieniem...

Tworzenie strategii firmy

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Urszula Nowacki
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 49
Wyświetleń: 651

nad nimi delegują do działów marketingu. Dlatego też lojalność powinna być traktowana jako jeden z kluczowych...

Biznes plan - firma San - Kosztorys

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Kazimierz Kulczyński
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 14
Wyświetleń: 791

prezesa Sekretarka Gł. księgowa Obsługa promocji Księgowa Księgowa d/s handlu d/s marketingu Kierowcy...

Ekonomika regionalna-wykład

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Walerian Kwoka
  • Ekonomika i polityka regionalna
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1260

, biur konstrukcyjnych). Firmom niezbędne są także usługi w zakresie reklamy i marketingu (akcje...

Kredyty inwestycyjne SAPARD

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Problematyka międzynarodowa
Pobrań: 14
Wyświetleń: 497

dotyczy: POPRAWY PRZETWORSTWA I MARKETINGU ARTYKUŁOW ROLNYCH I RYBNYCH W ramach Działania I wydzielone sa...