Marketing - strona 216

Tworzenie strategii firmy

  • Politechnika Gdańska
  • Metody organizacji i zarządzania
Pobrań: 63
Wyświetleń: 672

nad nimi delegują do działów marketingu. Dlatego też lojalność powinna być traktowana jako jeden z kluczowych...

Dzienniki-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 56
Wyświetleń: 581

jest względnie trwały i stymulowany głównie przez czynniki niecenowe (prestiż, potrzeby marketingu itp...

Pytania egzamin grupa c

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr hab. inż. Henryk Jan Stoksik
  • Prawo rolne
Pobrań: 28
Wyświetleń: 693

w zakresie poprawy struktur rolnych i infrastruktury, marketingu i promocji itd.).     Grupa D - pyt. 2...

Pojęcie małej firmy

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Maria Czerwińska
  • Przedsiębiorczość
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1057

firmy, słaby marketing nowoczesne techniki tworzenia image działania oparte o lokalne zasoby, często...

Przebieg fuzji i przejęć

  • Uniwersytet Gdański
  • prof. dr hab. Piotr Wróbel
  • Fuzje i przejścia
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1631

finansowej - okresowa redukcja wydatków na marketing, B+R, remonty, unikanie tworzenia rezerw nieściągalne...

Etyka w ekologi

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Renata Płoska
  • Etyka biznesu
Pobrań: 336
Wyświetleń: 1176

holistyczna - stawianie w centrum nie tylko Ziemi, biosfery, ale całego kosmosu. 94. pojęcie marketingu...