Marketing - strona 206

Wykład - Planowanie strategiczne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Jan Pyka
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 140
Wyświetleń: 693

obszaru funkcjonalnego przedsiębiorstwa(np.produkcja, marketing) 6. Scharakteryzować i przedyskutować...

Drążenie danych w BI - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. UE dr hab. Maria Mach-Król
  • Business intelligence
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1183

marketingu Identyfikacja i zapobieganie nadużyciom w roszczeniach Sprzęt i oprogramowanie komputerowe - np...

Projekt procesu produkcyjnego

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Alojzy Sulkowski
  • Zarządzanie produkcją
Pobrań: 112
Wyświetleń: 938

zarządu wynoszą: PLANOWANE KOSZTY OGÓLNEGO ZARZĄDU W (ZŁ) L.p. wyszczególnienie dział marketingu dział...

Zarządzanie logistyczne

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Jan Wrona
  • Logistyka
Pobrań: 231
Wyświetleń: 714

zarządzania marketingowo - logistycznego. Rysunek 3 prezentuje koncepcję marketingu z perspektywy zarządzania...

MOiZ

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 385
Wyświetleń: 2639

współdziałających - zestawienie środków niezbędnych dla realizacji celow - konieczne usprawnienia 2. MARKETING...

Zarządzanie strategiczne3

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1337

, wytwarzanie, marketing, działalność badawczo-rozwojowa, eksploatacyjna, patenty, kontakty, układy handlowe...