Marketing - strona 185

Analiza akcji spółki publicznej

  • Uniwersytet Gdański
  • dr hab. Teresa Gostkowska-Drzewicka
  • Finanse przedsiębiorstw
Pobrań: 28
Wyświetleń: 917

, prowadzony marketing, stosowane technologie produkcyjne, jakość kadry, długofalową strategię spółki, silne...

Struktury ogranizacyjne

  • Politechnika Poznańska
  • mgr Daria Motała
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 42
Wyświetleń: 595

, marketing, polityka personalna-dotycząca. głównie menedżerów, inwestycje, zaopatrzenie, badania i rozwój...

Public relations - wykład 3

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr inż. Jerzy Olędzki
  • Public relations
Pobrań: 819
Wyświetleń: 2408

dobra komunikacja pomiędzy departamentami organizacji. Działania PR muszą w odróżnieniu od marketingu...

Public relations - wykład 2

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr inż. Jerzy Olędzki
  • Public relations
Pobrań: 861
Wyświetleń: 2233

z nimi technologie, Film, video, marketing, reklama, badania opinii publicznej. Międzynarodowy przepływ informacji...

Definicje w zarządzaniu 2

  • Politechnika Poznańska
  • mgr Daria Motała
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 7
Wyświetleń: 609

] MARKETING, zarządzanie przedsiębiorstwem, organizacją w oparciu o prawa wolnego rynku. DEFINICJE...

Przedmiot i cel badań społecznych

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Magdalena Piłat - Borcuch
  • Metodologia badań empirycznych
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1757

dla celów praktycznych, np. dla potrzeb marketingu itp. Nie posiadają one jednak walorów zbiorów społecznych...

Technika opisu bibliograficznego

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • dr Ewa Maria Krawiecka
  • Edukacja naukowo-informatyczna
Pobrań: 14
Wyświetleń: 770

, dział reklamy, marketingu, wydawca, druk, nakład, inne informacje, numer ISSN). OPIS REJESTRACYJNY...

Rodzaje kanałów dystrybucji

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Grażyna Złotkowska
  • Kanały dystrybucji
Pobrań: 350
Wyświetleń: 1820

rozmieszczania na rynku. Między dystrybucją, a pozostałymi instrumentami marketingu zachodzą liczne związki...