Marketing - strona 184

Strategia firmy

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Paweł Cabała
  • Zarządzanie projektami
Pobrań: 329
Wyświetleń: 1778

nad nimi delegują do działów marketingu. Dlatego też lojalność powinna być traktowana jako jeden z kluczowych...

Konflikty interesów wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Tomasz Kwarciński
  • Konflikty interesów
Pobrań: 189
Wyświetleń: 1547

przez marketing, kreatorów - element współczesnego społeczeństwa Normy moralne - dotyczą sfer życia...

CRM a zarządzanie wiedzą

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr hab. Bogusz Mikuła
  • Zarządzanie wiedzą
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1351

; osobiste organizatory informacji; organizatory kontaktów; zintegrowane systemy sprzedaży i marketingu...

Ośrodki odpowiedzialnosci

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Janusz Nesterak
  • Controlling
Pobrań: 483
Wyświetleń: 2737

uwzględniania kosztów. Komórki marketingu i sprzedaży. Wyodrębniane wg obszaru sprzedaży lub grupy klientów...