Marketing - strona 176

Zarządzanie - wykład 3

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 7
Wyświetleń: 679

LOGISTYKA JUST - IN - TIME TOTAL QUALITY MANAGEMENT CONTROLING MARKETING HUMAN RESOURCES MANAGEMENT Kultura...

Zarządzanie - wykład 6

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 35
Wyświetleń: 672

wyznacza się również cele dla różnych dziedzin. Mogą odnosić się do marketingu, finansów, produkcji etc...

Psychologia - pojęcie postaw

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Anna Sowińska
  • Psychologia
Pobrań: 154
Wyświetleń: 805

specjalistów od marketingu politycznego pracują nad tym jak ubrać kandydata. Mówi się politykom...

Standardy identyfikacji łańcucha dostaw

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Mgr inż. Dariusz Grzesica
  • Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw
Pobrań: 49
Wyświetleń: 868

usługi (4) eksploatacja  publikacje, marketing narzędzia wsparcia i szkolenia Definicja GS1: GS1...

Mikroekonomia - korzyści skali

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Grzegorz Sobiecki
  • Mikroekonomia
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1512

(inwestowanie w marketing, reklamę);  finansowe (dostęp do alternatywnych źródeł kapitału).  Korzyści...

Pytania na egzamin - opracowanie

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. inż. Jarosław Gołębiewski
  • Analiza rynku
Pobrań: 168
Wyświetleń: 987

skutecznie oddziaływać na nia, stosując precyzyjnie nakierowany marketing bezpośredni. 1) Jakie mogą być cele...

Etyka reklamy

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • prof. dr hab. Jerzy Wiśniewski
  • Etyka urzędnicza
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1001

, agencjami reklamowymi, ośrodkami naukowymi zajmującymi się marketingiem i reklamą. Współcześnie...