Marketing - strona 169

Wymiary struktury organizacyjnej

  • Uniwersytet Gdański
  • prof. dr hab. Czerska Małgorzata
  • Projektowanie organizacji firmy
Pobrań: 168
Wyświetleń: 665

MARKETING TECHNIKA I planowanie II dobór referenta i ustalenie wartości kontrolnych III określenie potrzeb...

Text mining i WEB mining - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. UE dr hab. Maria Mach-Król
  • Business intelligence
Pobrań: 42
Wyświetleń: 700

(interakcje molekularne), technika (pliki patentowe), marketing (komentarze klientów) itd. Zadania...

Analiza SWOT - pozycja strategiczna

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Urszula Nowacki
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 14
Wyświetleń: 518

za najsłabszy w zespole czynników istotnych dla tej sprawności. Słabość firmy (np. wadliwy marketing, trudne...

Projekt strategii przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Halina Piekarz
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1589

,S3,S8,T1,T2- Rozbudowa systemu marketingu pozwoli skutecznie dotrzeć firmie do jak największej liczby...

Firmy euromeble - biznes plan

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1694

. marketingu. Charakterystyka komórki: Zatrudnienie: dział powinien składać się z 3 pracowników z pozytywną...

Przedsiębiorstwo sprywatyzowane

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Renata Guzik
  • Analiza finansowa
Pobrań: 7
Wyświetleń: 896

i plan kosztów str. 51 3.4. Zysk i jego podział str. 57 3.5. Inwestycje str. 60 IV Rozdział Marketing str...