Marketing - strona 165

Proces planowania

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Teoria organizacji i zarządzania
Pobrań: 14
Wyświetleń: 595

z programem) WYMIARY PROCESU PLANOWANIA: przedmiot planu określa on sfery działania organizacji (marketing...

Podstawy wiedzy o marce

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • dr Agnieszka Perchla-Włosik
  • Zarządzanie marką
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2499

potencjalny. Jedynym ograniczeniem w tym poszerzaniu jest wyłącznie kreatywność działu marketingu. 4. Różnice...

Rozwój firmy Gadu Gadu SA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Krzysztof Misiołek
  • Zarządzanie rozwojem organizacji
Pobrań: 343
Wyświetleń: 3514

opiera się na technologiach internetowych. Inne kompetencje - Marketing 5 % sprzedaży reklamowej odbywa...