Marketing - strona 163

Motywy fuzji i przejęć

  • Uniwersytet Gdański
  • prof. dr hab. Piotr Wróbel
  • Fuzje i przejścia
Pobrań: 441
Wyświetleń: 2940

: redukcja kosztów jednostkowych)  korzyści skali dotyczą wielu obszarów: Produkcji, B+R, handlu, marketingu...

Pytania testowe z egzaminu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr hab. Wojciech Dyduch
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1071

, Niedostrzegania potrzeby dokonania zmian w wyrobach lub marketingu, Zjawiska naśladownictwa, Strategia...

Pytania testowe z egzaminu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr hab. Wojciech Dyduch
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 252
Wyświetleń: 980

się: Niskim ryzykiem dużymi wydatkami na marketing i produkcję dużymi kosztami dystrybucji degresywnym tempem...

Pytania otwarte z egzaminu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Henryk Sroka
  • Systemy informacyjne zarządzania
Pobrań: 56
Wyświetleń: 686

produktu? 13.Podaj różnice pomiędzy klasycznym marketingiem i e-marketingiem. 14.Wymień różnice pomiędzy SE...

Joseph Pulitzer

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • mgr Bartłomiej Winiarski
  • Komunikowanie polityczne
Pobrań: 0
Wyświetleń: 1288

i więcej do politycznego marketingu, co owocuje rosnącą alienacją polityczną) Colin Sparks 3 sposoby posługiwania...

Co to jest biznes plan 4

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1841

marketingu. I właśnie tu przejawia się zainteresowanie przedsiębiorcy planowaniem działań, a szczególnie...

Charakterystyka firmy "Wiga"

  • Politechnika Gdańska
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 35
Wyświetleń: 567

, odległością od miejsca produkcji, wypłacalnością, strukturą produkcji. Funkcja marketingu jest wyłącznie...