Marketing - strona 160

Elementy psychologii społecznej

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Magdalene Jaworek
  • WSTĘP DO PSYCHOLOGII
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1771

 Przedsiębiorczość  Percepcja/postrzeganie pieniądza  Marketing i reklama  Zachowania konsumenckie  Hazard...

Koszty w controllingu operacyjnym

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Janusz Nesterak
  • Controlling
Pobrań: 777
Wyświetleń: 2604

, sprzedaży oraz wysyłki produktów gotowych, zalicza się tutaj również działalność innych komórek marketingu...

Rachunkowość zarządcza- wykład 1

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr hab. Andrzej Krystian Piosik
  • Rachunkowość zarządcza
Pobrań: 840
Wyświetleń: 2093

odzwierciedlają strukturę funkcjonalną przedsiębiorstwa (produkcja, sprzedaż i marketing, zarządzanie). Podstawą...