Marketing - strona 157

Wykłady - Towaroznawstwo UE Katowice

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Mirosława Barczak
  • Towaroznawstwo
Pobrań: 392
Wyświetleń: 2961

, którym przyporządkowuje się konkretne obszary działalności przedsiębiorstwa np. marketingu, konstrukcji, przygotowania...

Partia polityczna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr hab. Joanna Dzwończyk
  • Nauka o polityce
Pobrań: 427
Wyświetleń: 2485

marketingu wyborczego (w USA-demokraci, republikanie) PRL - partia jako pas transmisyjny - partia pośredniczy...

Analiza sektorowa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Halina Piekarz
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1869

: konkurencyjność zarządzania marketingiem, kadrami, logistyką konkurencyjność systemu informacyjnego...

M.Porter o konkurencji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr hab. inż. Bolesław Porter
  • Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego
Pobrań: 63
Wyświetleń: 2051

w konfrontacji z konkurentami w marketingu, ale unikał jej w asortymencie i dystrybucji. 2.Wpływanie na równowagę...

Ogólne informacje

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Jadwiga Stobiecka
  • Badania marketingowe
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1512

dla podejmowania decyzji z zakresu marketingu w przedsiębiorstwie. 2. wiążą daną organizację z jej rynkowym...

System Just in time

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Katarzyna Kotulska
  • Ekonomika
Pobrań: 343
Wyświetleń: 1400

marketingu, Uzyskanie ciągłości i elastyczności dostaw wymaga: • dostaw bezpośrednio na linie produkcyjne...