Marketing - strona 140

Konkurencyjność przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr inż. Michał Stankiewicz
  • Konkurencyjność i kreatywność sektora publicznego
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1351

marketing transnarodowe - produkty i marketing zróżnicowane na poszczególnych rynkach, zgodnie z wymaganiami...

Konsumpcja, globalizacja

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Jan Sowa
  • Socjologia kultury
Pobrań: 245
Wyświetleń: 2016

to również utowarowienie sfer intymnych, marketing - generowanie potrzeby, użyto w nim metaforycznie zdjęć z manifestacji...

Zarządzanie wiedzą test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr hab. Bogusz Mikuła
  • Zarządzanie wiedzą
Pobrań: 1190
Wyświetleń: 3206

produkcję, e) wprowadzenie marketingu relacji. 7. Decyzje podejmowane w ramach strategicznego zarządzania...

Wymagania stawiane danym prognostycznym - wykład

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr hab. inż. Ryszard Maciej Snopkowski
  • Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie
Pobrań: 91
Wyświetleń: 840

i zapotrzebowania na siłę roboczą a menadżerom ds. marketingu niezbędne są dane o aktualniej i przyszłej wielkości...