Marketing - strona 135

Koncepcja EDI - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Beata Andrzejczak
  • Logistyka Międzynarodowa
Pobrań: 189
Wyświetleń: 2156

 zapasy  zamówienia  księgowość  transport  marketing  sprzedaż Jednocześnie ogranicza czasochłonną...

Analiza Swot - pojęcie

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Katarzyna Kreczmańska-Gigol
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 91
Wyświetleń: 700

. Takie elementy jak: zarządzanie, marketing, kwalifikacje personelu. Natomiast analiza otoczenia zewnętrznego...

Organizowanie - pojęcie i rola

  • Uniwersytet Szczeciński
  • dr Artur Rzempała
  • Zarządzanie produkcją i usługami
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1120

to produkcja, marketing, finanse i zarządzanie kadrami, terytorium - przedsiębiorstwa duże, które działają...

Ceny realne i ceny nominalne

  • Uniwersytet Szczeciński
  • dr hab. Ignacy Chrzanowski
  • Mikroekonomia
Pobrań: 231
Wyświetleń: 4179

jak ceny surowców, płace, koszty kredytu, koszty marketingu itp. Zmiana jednego elementu może spowodować...

Zadanie na zaliczenie - opis firmy

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Dorota Buchnowska
  • Systemy CRM
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1288

w poszczególnych działach) Siedziba: Zarząd firmy ( 2 osób) + Kierownicy Regionów (4 osoby) Dział Marketingu (50...

Treść controllingu-opracowanie

  • Politechnika Gdańska
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem
Pobrań: 0
Wyświetleń: 539

badawczą i rozwojową oraz marketingiem i sprzedażą. Funkcje, jakich klient wymaga i oczekuje od produktu...