Marketing - strona 127

note /search

Model Greinera

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie rozwojem organizacji
Pobrań: 763
Wyświetleń: 3766

energię na produkcji i marketingu. Organizacja i komunikacja jest niesformalizowana,   Kryzys przywództwa...

E-commerce - omówienie

  • Zintegrowane systemy zarządzania
Pobrań: 329
Wyświetleń: 1449

, zajmujących się handlem internetowym B2P (ang. Bussines to Public) to, ogólnie rzecz biorąc, marketing on-line...

Struktura liniowa - omówienie.

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Teoria organizacji i zarządzania
Pobrań: 553
Wyświetleń: 2121

nie stosowana. Dyrektor Kierownik ds. Kierownik ds. Kierownik ds. Marketingu produkcji finansów Pracownik...

Funkcje promocji- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Promocja i reklama
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1057

marketingu) jak i specjalistyczne agencje reklamowe. Informacje zostają w odpowiedni sposób zakodowane...