Marketing - strona 126

Metoda prognostyczna planowania- wykład 4

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Henryk Bieniok
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1988

-organizacyjne - fazy kreowania produkty - badanie i rozwój (B+R)-projekt, zarządzanie, sprzedaż i marketing...

Cele strategii cenowych

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Romuald Kudliński
  • Polityka cenowa
Pobrań: 252
Wyświetleń: 1295

redukcję cen ( jeśli zaś klienci lojalni, nie obniżać cen, tylko polepszyć pozostałe instrumenty marketingu...

Skutki zmian cen

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Romuald Kudliński
  • Polityka cenowa
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1631

jako instrumentu marketingu-mix jest tym większa, im bardziej proces podejmowania decyzji jest oparty na klarownym...

Trendy - test

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Wiktor Patena
  • Bankowość
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1869

Śląski 5. ATM to inne słowo na cash point bankomat automatyczny tele-marketing rodzaj karty kredytowej 6...

Społeczny kontekst oceniania

  • dr Kinga Tucholska
  • Złożone procesy poznawcze
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1617

musi tworzyć zwartą grupę Marketing oparty na tworzeniu przywódców opinii Myślenie grupowe Symptomy grupowego...