Marketing - strona 124

Człon kierowniczy - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • prof. zw. dr inż. Marian Hopej
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 35
Wyświetleń: 609

określonych funkcji, np. technicznej, finansowej, marketingu Umiejętności menedżera można podzielić...

Wykład - logistyka dystrybucji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Janusz Figura
  • Logistyka dystrybucji
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1281

Logistyka dystrybucji jest bardzo ważna, opiera się o marketing. Logistyką dystrybucji zajmiemy się w ujęciu...

Ewolucja zarządzania - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Radosław Cyran
  • Zarządzanie nieruchomościami niemieszkalnymi
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1169

rynkowych Od II wojny światowej do końca lat 60. Rozwój marketingu Rozwój idei planowania długofalowego Lata...

Wykład - Systemowe ujęcie produkcji.

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr hab. Maria Michałowska
  • Logistyka produkcji
Pobrań: 77
Wyświetleń: 742

. dział marketingu musi uwzględniać możliwości logistyki Czynniki produkcji: Podstawowe czynniki produkcji...

Wykład - Użytkowanie terenu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Andrzej Klasik
  • Gospodarka regionalna
Pobrań: 245
Wyświetleń: 875

finansowe -technologie i innowacje -rynki; analiza i marketing -nieruchomości i infrastruktura -kultura...

Zarządzanie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr Tadeusz Sokołowski
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 0
Wyświetleń: 413

z zakresu: - ekonomiki, - prawa, - marketingu, - organizacji, - informatyki stanowią podstawę rozwoju...