Marketing - strona 111

Łańcuch wartości Portera.

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 0
Wyświetleń: 1043

są takie czynności jak: projektowanie, wytwarzanie, marketing i sprzedaż oraz serwis. Każda z tych działalności...

Macierz ADL - omówienie - Faza narodzin

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Jerzy Mieszaniec
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1148

ny Faza narodzin Nakłady na opracowanie produktu Wysokie koszty marketingu Wysoki stosunek nakładów...

Wymiary organizacji - wykład

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Jerzy Mieszaniec
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 14
Wyświetleń: 392

przedmiotowy. 1.) Funkcje organizacji (obszary funkcjonalne org. ) a). Marketing (i sprzedaż) - asortyment...

Zarządzanie strategiczne - omówienie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Jerzy Mieszaniec
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 42
Wyświetleń: 385

do zarządzania strateg. i jego kontroli. Podejście strateg. bierze swoje początki z rozwoju marketingu strateg...

Podstawowe pojęcia z zarządzania 3

  • Politechnika Poznańska
  • mgr Daria Motała
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 14
Wyświetleń: 693

członkowie organizacji są grupowani w wydziałach funkcjonalnych, takich jak wydział marketingu czy produkcji...

Polityka dystrybucji

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Jan Wrona
  • Logistyka
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1127

marketingowych przedsiębiorstw międzynarodowych do lokalnych zwyczajów. Jednym ze znaczących elementów marketingu...

Ekonomia - podstawowe definicje

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Katarzyna Kreczmańska-Gigol
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 28
Wyświetleń: 651

, przetwarzanie i analiza danych istotnych dla podejmowania decyzji z zakresu marketingu w przedsiębiorstwie. Cel...

Logistyka-definicje

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1351

, przetwarzanie i analiza danych istotnych dla podejmowania decyzji z zakresu marketingu w przedsiębiorstwie. Cel...