Marketing internetowy - strona 49

Media a zapotrzebowanie klientów-opracowanie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Tomasz Knecht
  • Zintegrowany marketing medialny
Pobrań: 28
Wyświetleń: 609

z nabywcami: - fora internetowe………………… - imprezy i koncerty……………… - konkursy smsowe...

Model 5 C Biznesu internetowego

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing ery cyfrowej
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1008

Model 5 C Biznesu internetowego Źródło: A. Afuach … Biznes internetowy 12 sił, które w erze...

Wojas projekt cz.1

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1344
Wyświetleń: 2870

inwestycjom w promocję i marketing. Obecny budżet na reklamę wynosi 1.8 mln zł i jest tym samym większy o 0.5...

Systemy informacyjne biznesu

  • Politechnika Gdańska
  • Systemy informacyjne biznesu
Pobrań: 105
Wyświetleń: 812

str. 41-43 Wielka Internetowa Encyklopedia Multimedialna „Systemy informacyjne marketingu” Jerzy Unold...

Systemy informacyjne biznesu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Barbara Józefiak
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1092

str. 41-43 Wielka Internetowa Encyklopedia Multimedialna „Systemy informacyjne marketingu” Jerzy Unold...

Pytania na egzamin - Technika kartowania

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Łukasz Wacławik
  • Metody organizacji i zarządzania
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1862

Stiegersa- Reeda. 6.Obszary AWO (rozdział 3) ; istota marketingu wewnętrznego (rozdział 5) ...