Marketing internetowy - strona 48

note /search

Dzienniki-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 56
Wyświetleń: 665

jest względnie trwały i stymulowany głównie przez czynniki niecenowe (prestiż, potrzeby marketingu itp...

Funkcje i istota rynku-opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 525

, innowacyjność, przedsiębiorczość), kierowanie (samodzielność), sposób na sukces.   Definicja marketingu...

Public relations i marketing

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1295

Agenda: Czym jest społeczna kampania PR? Promotion mix PR? Marketing społeczny PR? Cztery P...

Wykład - funkcje marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 385
Wyświetleń: 2681

Podstawy marketingu dr Michał Jaśniok Wykład 2 FUNKCJE MARKETINGOWE FUNKCJE MARKETINGU a) Funkcje...