Marketing internetowy - strona 32

Marketing - wstępny wykład

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Paweł Bogacz
  • Marketing
Pobrań: 105
Wyświetleń: 455

MARKETING: 1) ujęcie tradycyjne (przed II wojną światową) – czynności zbytu wyrobów, wykonywane...

Zasady koncepcji marketingowej

  • Uniwersytet Gdański
  • Ewa Żaczek-Tarazewicz
  • Marketing
Pobrań: 63
Wyświetleń: 973

się według Ph. Kotlera na czterech zasadach (filarach): rynku docelowym potrzebach klienta marketingu...

Kontrola marketingowa- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Zarządzanie marketingiem
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1064

- to proces, poprzez który kierownictwo uzyskuje informacje na temat skuteczności marketingu. Podstawowe formy...

Nastawienie marketingowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 742

Spis treści 3 Marketingowa zmiana świadomości społeczeństwa 4 Marketing w pojęciach i definicjach...

Stemy MPS - omówienie - omówienie

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Informatyka w turystyce i rekreacji
Pobrań: 0
Wyświetleń: 644

systemy MPS System MPS jest zaawansowanym narzędziem internetowym, opartym o najnowsze technologie...

Podstawy marketingu - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 840
Wyświetleń: 3325

Wykład 1 Marketing (market- ang.) + ing – próbowano znaleźć odpowiednik ale nie udało się - UKŁAD...