Marketing internetowy - strona 30

Wykład - Klasyfikacja źródeł informacji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr hab. Andrzej Marek Bajdak
  • Badania marketingowe
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1351

telewizja Internetowe źródła informacji wtórnej: witryny www przedsiębiorstw, organów administracji rządowej...

Kryteria segmentacji konsumentów

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Tomasz Smoleń
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 861

, spółdzielcze, własny dom Inne kryteria m.in. w marketingu międzynarodowym, np. wyznanie, rasa, grupa etniczna...

Spis lektur-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1043

: PKP Energetyka- strategia kryzysowa 6. PR w Internecie. Lektura: Narzędzia e-marketingu-plik; Domeny...

Pytania na egzamin - opracowanie

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. inż. Jarosław Gołębiewski
  • Analiza rynku
Pobrań: 168
Wyświetleń: 987

i społecznego-są dostępne na stronach internetowych poszczególnych resortów i jednostek rządowych.   3) czym...

Projekt na psi 2

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Podstawy systemów informacyjnych
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1043

lub internetowymi) z zagranicy książki niedostępne na polskim rynku, współreprezentuje księgarnię na zewnątrz; dwóch...