Marketing internetowy - strona 26

note /search

Zarządzanie wiedzą - Wstęp

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie wiedzą
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1218

spekulacyjnej” towarzyszącym spółką technologicznym i internetowym -makroekonomicznie - era, w której gospodarka...

Porównywarki cenowe

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
Pobrań: 7
Wyświetleń: 994

Prezentacja jest na temat porównywarek cenowych i porusza porównuje trzy strony internetowe...

Strategie firm niszowych

  • Uniwersytet Gdański
  • Strategie konkurencji
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1400

internetowe. Kluczem do zajmowania nisz jest specjalizacja. Firmy mogą wybrać następujące specjalizacje...

Cyberprzestępczość-opracowanie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Technologie internetowe
Pobrań: 413
Wyświetleń: 1421

sama wejść na taką stronę www np. ze sklepem internetowym. Z paska adresu strony www, można się zorientować...