Marketing internetowy - strona 26

Zarządzanie wiedzą - Wstęp

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie wiedzą
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1057

spekulacyjnej” towarzyszącym spółką technologicznym i internetowym -makroekonomicznie - era, w której gospodarka...

Porównywarki cenowe

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
Pobrań: 7
Wyświetleń: 980

Prezentacja jest na temat porównywarek cenowych i porusza porównuje trzy strony internetowe...

Wykład - Formy handlu elektronicznego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. inż. Celina Olszak
  • E-biznes
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1197

internetowe Pasaże handlowe Aukcje internetowe Serwisy ogłoszeniowe Portale internetowe Rynki elektroniczne...

Projekt strategii marketingowej

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 840

firmy, aktualna strategia marketingowa firmy, przedstawiony i opisany Dział Marketingu firmy, 2.2...

Strategie firm niszowych

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Wioletta Dryl
  • Strategie konkurencji
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1323

internetowe. Kluczem do zajmowania nisz jest specjalizacja. Firmy mogą wybrać następujące specjalizacje...

Cyberprzestępczość-opracowanie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr hab. Grażyna Szpor
  • Technologie internetowe
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1043

sama wejść na taką stronę www np. ze sklepem internetowym. Z paska adresu strony www, można się zorientować...