Marketing internetowy - strona 25

Marketing bezpośredni - wady i zalety

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1421

Marketing bezpośredni jest kanałem marketingowym komunikacji reklamowej i dystrybucji, który służy...

Marketing mix - istota

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1036

„Marketing mix - kompozycja marketingowa. Są to zmienne elementy marketingu, ujęte w formie planu...

Wykład - marketing

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Ewa Joanna Kieżel
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 826

Marketing Prof. zw. dr hab. Ewa Kieżel Wykład 1 Marketing - pojęcie pochodzi od słowa market...

Wybór koncepcji marketingu - omówienie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Paweł Bogacz
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 420

Wybór koncepcji marketingu – mix a rynek docelowy przedsiębiorstwa. Marketing mix nazywa znajdujące...

Geneza i rozwój marketingu

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1218

Geneza i rozwój marketingu. Obszar problemowy (przestrzenny) Podstawowe kategorie (elementy, cechy...