Imitacja - strona 21

note /search

Egzamin 2009

  • Psychologia osobowości
Pobrań: 1260
Wyświetleń: 3052

lub antyspołeczne. W id może się mieścić także empatia, identyfikacja i imitacja, a także wszystkie formy miłości...

Nauki o organizacji - pytania na zerówke

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Nauki o organizacji
Pobrań: 707
Wyświetleń: 2555

o dostrzeganych przez klientów korzyściach, jakich dostarczają produkty firmy, • są trudne do imitacji. Prawdziwym...

Elementy organizacji

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 119
Wyświetleń: 910

, jednostki twórcze) 10 2010-06-06 Konkurenci: • imitacja • innowacja • współpraca Konstruktorzy aparatury...

Strategie marketingowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Marketing
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1211

na stosowaną przez konkurencję imitację produktów (zwłaszcza jeśli produkty te znajdują się w fazie nasycenia...

Marketing zagadnienia

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 952

nie posiada imitacji w krtkim czasie, co daje moliwo realizacji cyklu nadzwyczajnego w postaci zysku...

Psychologizm i psychosocjologia

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Historia Socjologii
Pobrań: 448
Wyświetleń: 2226

też w jakimś stopniu przypadek, który sprawia, że jakaś kombinacja imitacji doprowadza do pojawienia się czegoś...

Marketing międzynarodowy skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 4011
Wyświetleń: 4620

1.  Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju.   Internacjonalizacja  – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej  państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne  działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...

Zagadnienia zarządzania strategicznego

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 721
Wyświetleń: 2310

Pyt.1 Jakie są główne wybory strategiczne konstytuujące strategię? W jaki sposób są ze sobą powiązane? W jaki sposób wybory te wpływają na sposób radzenia sobie z konkurencją? Czy firma może sprawnie działać nie podejmując takich wyborów? Zilustruj przykł a dami historycznymi i / lub sukcesów i p...