Identyfikator - strona 49

note /search

Planowanie rozwoju regionalnego, PRZEWODNIK PO ZAWODACH

  • Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie
  • Planowanie rozwoju regionalnego
Pobrań: 287
Wyświetleń: 1988

ANALIZA RYNKU PRACY- INFORMATOR DLA STUDENTÓW TURYSTYKI I REKREACJI. Spis treści: Rozdział 1. HOTELARSTWO 1. Opis sektora 2. Największe systemy hotelowe na świecie 3. Światowe organizacje hotelarskie w Polsce 4. Przykładowe stanowiska pracy 5. Opis wybranych stanowisk : Dyrektor hotelu Zas...

Programowanie w C - omówienie

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Informatyka
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1099

Programowanie w C Stworzone na Wikibooks, bibliotece wolnych podręczników. Wydanie I z dnia 2 września 2008 Copyright c 2004-2008 użytkownicy Wikibooks. Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the GNU Free Documentation License, Version 1.2 or any la...

Studia II stopnia, Kraków, AGH, wydz inżynierii metali i informatyki p...

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1680

Zestawienie pytań egzaminacyjnych składa się z 500. Niniejsze pytania egzaminacyjne na studia II stopnia są obowiązkowym zestawem zagadnień na egzamin wstępny na studia uzupełniające magisterskie na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunek edukacja techniczno-informatyczna.       ...

MAC Panstwo 2.0-Nowy start dla e-administracji

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Informatyka w administracji
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1064

PAŃSTWO  2.0   NOWY  START  DLA  E-­‐ADMINISTRACJI   WARSZAWA,  KWIECIEŃ  2012   Państwo 2.0 | Nowy start dla e-administracji R e d a k c j a : Michał Boni, Minister Administracji i Cyfryzacji. Z e s p ó ł a u t o r s k i : Agnieszka Boboli, Tomasz Jeruzalski, Małgorzata Olszewska, Renata Pale...

Budowanie skutecznej reklamy

  • Reklama
Pobrań: 497
Wyświetleń: 2982

Dokładna tematyka notatki jest następująca: początki i rozwój reklamy, istota reklamy i rodzaje, reklama, informacja, perswazja, rola społeczna, rola marketingowa, rola komunikacyjna, rola ekonomiczna, reklama informacyjna, reklama emocjonalna, reklama tworząca nawyk, wizualne środki reklamy, rekla...

113 opracowanych pytań z makroekonomii

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Makroekonomia
Pobrań: 1050
Wyświetleń: 4571

Dodatkowo w jej treści możemy znaleźć liczne wykresy, wzory i inne graficzne formy interpretacji wiedzy teoretycznej. W niniejszym dokumencie znajdziemy takie pojęcia jak: ustrój gospodarczy, kryteria rozróżniania liberalnych i etatystycznych ustrojów gospodarczych, gospodarka liberalna, etaty...

Psychologia reklamy i marketingu-wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychologia marketingu i reklamy
Pobrań: 686
Wyświetleń: 3535

Wykład 1 Psychologia reklamy i marketingu, podstawowe pojęcia i definicje Reklama i marketing - definicje Marketing to ciąg powiązanych działań w celu zaspokojenia potrzeb ludzi i realizacji zamiarów producentów dóbr i usług. To szczegółowa wiedza o efektywności w manipulacji produktem, ceną, spo...

Teoria organizacji i zarządzania - Opracowanie wykładów

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Teoria organizacji i zarządzania
Pobrań: 287
Wyświetleń: 777

PODSTAWOWE POJĘCIA NAUKI ZARZĄDZANIA WYKŁAD1: 1. Definicje organizacji Organizacja to jakakolwiek wyodrębniona dostatecznie z otoczenia całość ludzkiego działania skierowana na osiąganie jednego lub więcej celów. Cel lub cele są nieodłączną cechą każdej organizacji. Na sposób zorganizowania danej...