Grupa docelowa - strona 9

Marketing i dystrybucja

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 826

wykorzystuje strategie push i pull, które determinują dwie grupy docelowe. W ramach strategii pull target...

Formy reklamy - wykład 16 (sem III)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 679

do grupy docelowej • Nietrwałość przekazu • Zmęczenie reklamami TV. PRASOWA • Stała grupa odbiorców • Długa...

Kobieta na drodze

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • dr Janina Baj
  • Psychologia społeczna
Pobrań: 7
Wyświetleń: 770

, wsparcia instytucji zachowań prozdrowotnych Itd.. Grupa docelowa Non-users, light users, heavy users Połowa...

Marketing bezpośredni - wady i zalety

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1358

utraconego w marketingu klientów prywatnych; Wysokie koszty przy dużych grupach docelowych; Czasochłonność...

Marketing dystrybucja- artykuł

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 714

. Poza tym zaczynają postrzegać inicjatywy takiej jak MyTriggers.com jako adekwatne do ich grup docelowej...

Badania słuchalności radia

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Stanisława Badowska
  • Badanie mediów reklamowych
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1568

osób z grupy docelowej przynajmniej X razy słyszał reklamę w czasie kampanii. EFFECTIVE FREQUENCY...

Konstrukcja przekazów reklamowych

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Katarzyna Sołkowicz
  • Promocja i reklama
Pobrań: 91
Wyświetleń: 924

zakodować komunikat za pomocą symboli zrozumiałych i akceptowanych przez grupę docelową. Oczywiście...